Transportul pe cablu în mediul urban - Teodor Ioan Mârza

Transportul pe cablu în mediul urban - Teodor Ioan Mârza


  1. Prima pagină
  2. 1. Introducere
    1. 1.1. Context
    2. 1.2. Ce este TAC?
    3. 1.3. Intrebari si raspunsuri
    4. 1.4. Legislatie
  3. 2. Componente
    1. 2.1. Cabina
    2. 2.2. Statiile terminale
    3. 2.3. Pilonii de sustinere
    4. 2.4. Cablurile
      1. 2.4.1. Considerente generale
      2. 2.4.2. Conditii tehnice
      3. 2.4.3. Clasificare
    5. 2.5. Evacuarea de urgenta
  4. 3. Sisteme TAC
    1. 3.1. Tramvaiul aerian
    2. 3.2. Gondola monocablu
    3. 3.3. Gondola bicablu
    4. 3.4. Gondola tricablu
    5. 3.5. Funiforul
    6. 3.6. Funitelul
    7. 3.7. Gondolele insiruite
  5. 4. Date tehnice
  6. 5. Accesul pasagerilor
  7. 6. Exemple
    1. 6.1. Portland
    2. 6.2. Roosvelt Island
    3. 6.3. Medellin Metrocable
      1. 6.3.1. Linia K
      2. 6.3.2. Linia J
      3. 6.3.3. Linia L
      4. 6.3.4. Linia H
      5. 6.3.5. Linia M
      6. 6.3.6. Linia P
    4. 6.4. Caracas Metrocable
      1. 6.4.1. San Agustin
      2. 6.4.2. Mariche
    5. 6.5. Cable of Constantine
    6. 6.6. Ngong Ping
    7. 6.7. Recapitulare
  8. 7. Evaluare
    1. 7.1. Avantaje
    2. 7.2. Minusuri
  9. 8. Concluzii
  10. 9. Referințe

Donează!

    • A
    • A
    • Serif
    • Sans Serif
    • Normal
    • Sepia
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Save as ePub
  • Transportul pe cablu în mediul urban - Teodor Ioan Mârza

2. Componentele unui sistem TAC

Aproape orice sistem TAC are aceeaşi componenţă de bază, indiferent de tehnologia utilizată. Componentele de bază ale unui sistem TAC sunt:

  • cabinele,
  • staţiile terminale,
  • pilonii de susţinere,
  • cablurile,
  • sistemul de evacuare de urgenţă.

În continuare vor fi prezentate pe rând fiecare din aceste componente.


  1. 2.1. Cabina
  2. 2.2. Statiile terminale
  3. 2.3. Pilonii de sustinere
  4. 2.4. Cablurile
  5. 2.5. Evacuarea de urgenta